Zákaznická podpora
Samoodečet energií
Jak na samoodečet?
Maximálně je možné nahlásit 10 samoodečtů za rok + 1 k poslednímu dni kalendářního roku.
Lhůty samoodečtů dané legislativou jsou zkráceny o čas nezbytný pro zpracování požadavků dodavatelem (výše uvedené lhůty jsou doporučené).
- Aktivace nové smlouvy
Odečet je nutno nahlásit nejpozději třetí pracovní den od data aktivace odběrného místa. - Ukončení nebo přepis smlouvy
Odečet je nutno nahlásit nejpozději třetí pracovní den od data ukončení odběrného místa. - Periodický odečet (jestliže nemůžeme být přítomni při plánovaném odečtu)
Samoodečet namísto fyzického odečtu – je zapotřebí zadat stav v den, na kdy byl odečet naplánován. - Mimořádné vyúčtování
1
Kontaktujte nás
2
Navrhneme Vám ideální řešení a dohodneme další postup
3
Pošleme Vám veškeré informace
4
Vytvoříme nejlepší řešení
Potřebujete poradit?
+420 533 427 300
V pracovní dny jsme tady pro Vás od 8:00 do 18:00
Napište nám e-mail – odpovíme Vám co nejdříve
O LAMA ENERGY GROUP
Jsme součástí mezinárodního energetického holdingu LAMA ENERGY GROUP
Věříme, že každý nápad a příležitost může mít vysokou hodnotu, pokud ji správně uchopíte. A o to se v našem podnikání snažíme každý den. Hlavními obory našeho podnikání jsou energetika, teplárenství, ropa, zemní plyn a telekomunikace. LAMA ENERGY GROUP zaměstnává více než sedm set lidí a působí ve střední Evropě, Severní Americe a Asii.